29 czerwca 2012

Nagrody

Cześć! Strasznie się rozleniwiłam i przez ponad dwa miesiące nie napisałam notki. A teraz wraz z rozpoczęciem wakacji powracam. Co prawda w poniedziałek wyjeżdżam na kolonie i przez 9 dni nie będę mieć dostępu do internetu, ale po powrocie postaram się regularnie pisać. Jak już wszyscy wiedzą dzisiaj pierwszy dzień wakacji. Dzisiejsze zakończenie roku było dla mnie bardzo szczególne, ponieważ kończyłam szóstą klasę. Będzie mi bardzo brakować mojej 30-osobowej klasy, którą uwielbiam <3 I tak wszyscy będziemy się widywać, ponieważ idziemy do jednego gimnazjum, które mieści się w tym samym budynku, co moja stara szkoła, ale to nie będzie już to samo. Dobra, koniec tego smęcenia! Pokażę Wam nagrody, które udało mi się zdobyć w tym roku szkolnym:

nagroda za wysokie wyniki w nauce
książka za najwyższy wynik na sprawdzianie szóstoklasisty
dyplomy
książka za reprezentowanie szkoły i pracę społeczną
( sztandar szkoły i praca w sklepiku )

Niestety nie mogę zrobić zdjęcia świadectwa, ponieważ już je oddałam do gimnazjum :c A jak Wam minęło zakończenie roku? Macie czerwony pasek? :) Jutro planuję zrobić posty dotyczące dwóch wycieczek, na których niedawno byłam. Pa! :>

5 komentarzy:

  1. nie ma :<, a Ty masz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Ja też skończyłam szóstą klasę...
    24 osoby.. :c

    Ja również dostałam nagrody za:
    - 100% obecność
    - pasek
    -i za to,że byłam aktywna na dyżurach w bibliotece.......


    Zapraszam na mojego bloga (świat z mojej perspektywy)
    Gratulacje dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w obserwuj za obserwuj :) Każdego kto zostawi po sobie ślad odwiedzę, a jeśli blog bardzo mi się spodoba to także dodam do obserwowanych ^^